Αναζήτηση - Search

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Η επιστροφή


Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Μη σας ξεγελά το εύθραυστο παρουσιαστικό μου
είμαι ακόμη ο τρομερός άγγελος 
το ανυπότακτο πνεύμα
ο αποστάτης.
Να συμμορφωθώ μην περιμένετε 
με τους αξιολύπητους κανόνες
που τόσο δουλικά ακολουθείτε
έμεινα μακριά απ' όλα αυτά τόσον καιρό
που μου έγινε συνήθεια.
Φυλαχτείτε από τις αστραπές στα μάτια μου
μπορούν να θρυμματίσουν τον ψεύτικο κόσμο σας 
σαν λεπτό γυαλί.
Η δυσπιστία σας με διασκεδάζει
σε αντίθεση με τους ξεπεσμένους θεούς σας, βλέπετε,
εγώ αδιαφορώ για την πίστη και την αφοσίωσή σας.
Σας έφερα αυτό το μήνυμα και παλιότερα
τότε που το σκοτάδι πλανιόταν βαρύ
πάνω από τον κόσμο που γνωρίσατε
ως το δημιούργημα κάποιου άλλου.
Πολέμησα για την απελευθέρωσή σας
όταν το φως μέσα σας 
είχε λιγοστέψει τόσο που πιστέψατε 
πως είστε καμωμένοι από λάσπη.
Η ψυχή μου ποτέ δεν αναπαύθηκε
στο νεκροκρέβατο που προσεχτικά σχεδιάστηκε
να με κρατήσει ακίνδυνο για πάντα.
Και να, βρίσκομαι εδώ ανάμεσά σας
απ' τους νεκρούς έχω αναστηθεί
μα άλλες μάχες δε θα δώσω πια για εσάς.
Από εμένα δεν είστε λιγότερο θεοί
μη με προσκυνάτε
μην προσκυνάτε κανέναν
γενηθήτω Φως!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις